Guidereg standard iktató és Dokumentumkezelő rendszer
Rendszer ismertetése
A GuideReg Standard iktatórendszer egy modulárisan felépített, a klasszikus érkeztetési, iktatási és feladatkiosztási folyamatokat támogató számítógépes rendszer. Az alaprendszer kiegészíthető MS Office termékekbe beépülő érkeztető és iktató modullal, a partner adatbázisra épülő szerződéstárral és pénzügyi modullal. Letárolt dokumentumainkat tetszés szerint felépíthető és rugalmasan átkialakítható mappastruktúrában láthatjuk. Az érkeztetés és iktatás funkciók a megadott adatok eltárolásán felül a dokumentumok digitális archiválását is elvégzik. Fejlett keresőmotor segíti az akár több milliós tételszám esetén is az azonnali találati lista elkészítését, dokumentumaink kikeresését.
termékismertető

papírmentes iroda
több csatornás adatfelvitel


partnertörzs
szerződéstár


pénzügyi modul
Képek a szoftverről
Kérdés esetén forduljon hozzánk bizalommal!
Megfelelések
